Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreak, storlek?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har tänkt att köpa mig en Ipod touch, men vet ej ifall jag ska ta 16 eller 8gb, lutar åt 8gb pga pengabrist. Hur mycket plats försvinner när man har Jailbreakat ipoden ?

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-05 19:18

Jailbreaken är max 3MB stor om man nu räknar med alla extra program som BSD och SSH.

//Rob

Senast redigerat 2008-02-05 20:54
  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-05 21:21
Ursprungligen av Robo-X:

Jailbreaken är max 3MB stor om man nu räknar med alla extra program som BSD och SSH.

//Rob

plus en temporär bin fil som är 300mb, men allt det där hamnar på en egen partition.
Dina 8gb rörs aldrig, dvs om du inte installerar BigBoss app och flyttar om dina apps.

• Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-06 13:38

vaför fundera nu när den finns i 32 gb?!

• Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-08 15:52

varför ha 32GB mina 8 gb duger gott och väl. Men jag är varken en filmnörd eller en musiknörd. Visst jag har många filmer i min ipod ( simpsons the movie med mera) men du kanske behöver mycket minne.kom ihåg också att du inte kan köpa 32 gb nu, den släpps väl ungefär mars, april?
aja, mitt råd är att köpa 8gb.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-10 18:07

Jag flyttade över min temporära bin fil på 300 MB och mina apps till min "musik partition", så nu har jag 291 MB övrigt på min iPod, vilket inte är så kul. Vet någon om/hur man kan flytta tillbaka bin filen och appsen till den andra partitionen igen?

1
Bevaka tråden