Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har själv en Polysix med midi, dock inte det där norska som jag tycker är lite overkill (både till pris och funktion). Rekommenderar detta istället:
Jag har själv en Polysix med midi, dock inte det där norska som jag tycker är lite overkill (både till pris och funktion). Rekommenderar detta istället:
Detta har diskuterats på SAS-listan och det verkar som Trident mk II har motsvarande avkodning på sin klaviatur, men jag kan inte svära på att det skulle fungera. Maila Jan David på david@chd-el.cz och fråga om den supportar Trident eller om de kan tänkas släppa en modifierad "Trident-version".
Kroffe
Tack för tipset, 88 € är ju en trevlig summa. Jag blir dock sugen på det större kortet pga. alla tillagda funktioner, framför allt noise-generatorn.
Jag mailar Norrmännen och frågar vad de ska ha för att skicka ett till Sthlm.
Kroffe
Tack för tipset, 88 € är ju en trevlig summa. Jag blir dock sugen på det större kortet pga. alla tillagda funktioner, framför allt noise-generatorn.
Jag mailar Norrmännen och frågar vad de ska ha för att skicka ett till Sthlm.