Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cache, Safari och 1.1.3

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-08 01:24

Surfar ganska mycket på telefonen och tycker att det känns som att Safari i 1.1.3 cachear sidorna. Som sagt, bara nåt jag fick en känsla av.

Nån annan som kan bekräfta detta? Kan det isf vara det som tar upp utrymme på mediapartitionen?

Kolla följande länk:
http://www.fluther.com/disc/2302/does-the-iphone-ever-clear-its-cache-on-its-own/

Verkar vara ett mininalt cache, eftersom jag ibland har upplevt att om man trycker på "tillbaka" knappen så måste man ladda om sidan.

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-09 23:11
Citat:

asked 6 months ago

Känns inte som att dom körde 1.1.3..

Jag är mer och mer säker på att det hänt nåt med cachen. Nu kan jag gå fram och tillbaka mellan sidor utan att de måste laddas om.

Ursprungligen av wat:

Känns inte som att dom körde 1.1.3..

Jag är mer och mer säker på att det hänt nåt med cachen. Nu kan jag gå fram och tillbaka mellan sidor utan att de måste laddas om.

Jaså, det kan inte jag däremot, så fort jag öppnar en ny flik och vill gå tillbaka till den andra fliken så måste jag ladda om den.

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-09 23:59

Skumt. Testar just nu. Surfar till Aftonbladet, sen till DN. Kör back och forward i snabbt tempo och det rullar på. Öppnar en ny flik, surfar till Expressen och går tillbaka igen, utan att den laddas om.

1
Bevaka tråden