Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone nu i 16GB version

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-07 23:14
Ursprungligen av AndréNordqvist:

Jag vet att detta jag kommer att skriva strax är OT men jag är tvungen... Är det någon som har testat att använda EDGE funktionen i sin iPhone dvs någon med abonnemang hos TELIA? Och i så fall, hur funkar det?

I alla fall det här kanske är en ljus början på (kanske) en iPhone till Sverige(?)

[CW]André out.

Tvångstankar är aldrig bra. OT är sällan bra. Ny tråd är bäst (efter man sökt).
EDGE funkar bra med Telia.

Ursprungligen av AndréNordqvist:

Jag vet att detta jag kommer att skriva strax är OT men jag är tvungen... Är det någon som har testat att använda EDGE funktionen i sin iPhone dvs någon med abonnemang hos TELIA? Och i så fall, hur funkar det?

I alla fall det här kanske är en ljus början på (kanske) en iPhone till Sverige(?)

[CW]André out.

Det funkar skitbra, jag kör med det.

Ska till USA om ett par veckor. Frågan är om man ska köpa sig en 16gb....
Är det någon som har den minsta aning när man kan förväntas kunna använda den fullt ut?

Ursprungligen av NickeNano:

Ska till USA om ett par veckor. Frågan är om man ska köpa sig en 16gb....
Är det någon som har den minsta aning när man kan förväntas kunna använda den fullt ut?

Går redan nu.

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/235849-mjukvaruuppl-sning-till-bl-4-6-dvs-oob-1-1-2-1-1-3-har-kommit-7.html

Se inlägg #243.

Tack. Good news!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-10 21:02

Finns det verkligen en mening med att ha 16GB ? Kan få en med 16gb om jag vill. Undrar bara om ni med 8gb har lidit av brist på utrymme. För att vara en mobil är väl 8gb tillräckligt, eller ?

Ursprungligen av Gram:

Finns det verkligen en mening med att ha 16GB ? Kan få en med 16gb om jag vill. Undrar bara om ni med 8gb har lidit av brist på utrymme. För att vara en mobil är väl 8gb tillräckligt, eller ?

För en mobil är det bra, för en MP4-spelare är det väl mindre bra beroende på hur mycket man vill ha med sig.

Program + spel + bilder + musik + videor + kontakter + etc = mycket utrymme!

Jag skulle gärna vilja ha en med 16 GB om jag fick välja idag.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-10 22:27

Håller med. Jag är tvungen att kasta ut nån skiva för varje ny jag vill lägga in. Iofs antar jag att det skulle vara likadant även om jag hade 160 GB.

Antar att man aldrig blir nöjd....
Får min 16 gig 1.1.3 om en vecka men jag vet inte om jag ska behålla den eller min "gamla" 8 giggare... Oh, vilka problem.
Antar att det inte är svårt att sälja en begagnad 1.1.2 med 8 gig... Eller är iPhonetrycket på Blocket svalt kanske?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-11 09:36

fel tråd, sorry

Bevaka tråden