Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen MBP uppdatering idag - när?

Tråden skapades och har fått 235 svar. Det senaste inlägget skrevs .

iPhone SDK, OS X 10.5.2 och ny MBP hade varit fint!

Btw, vad hände med Cinema Display uppdateringen? Den har inte fått så mycket uppmärksamhet. Inte för att jag bryr mig, har inte råd att uppdatera min nuvarande Cinema ändå.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-11 16:21

Ge mej MBP*gny*

Snart har jag inte råd igen*gnäll*

  • Medlem
  • Tidaholm
  • 2008-02-11 17:07

Vet att det snackats lite om tangentbordet men dock mestadels om just CPU, GPU, HD uppdateringar, finns det några starka rykten om huruvida de byter ut tangentbordet?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-11 20:06
Ursprungligen av vortex:

Vet att det snackats lite om tangentbordet men dock mestadels om just CPU, GPU, HD uppdateringar, finns det några starka rykten om huruvida de byter ut tangentbordet?

Klart tangentbordet kommer bytas ut. På macworld sa ju jobs att det är det mest avancerade tangentbordet de har tillverkat. Vore konstigt om man inte satte in det i MBPn

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-11 18:58

Det måste det ju göra ... kan inte tänka mej nått annat och detta baserar jag på att .. det bara måste göra det

Imorgon blir det grabbs, Wohooo!!!

  • Medlem
  • Tidaholm
  • 2008-02-12 00:23

Tror ändå stenhårt på Tisdagen 26e, men kan alltid hoppas man har fel.

Har en känsla av att det inte blir mycket gjort på jobbet idag.
Släpps uppdateringen blir det beställning direkt!!

måste slänga mig in i pep-mode, jag också, kom igen nu MBP17".

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-02-12 12:24

amerikanska appestore nere!!

Nu är det väl ändå dags

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-12 14:27

inget nytt va?

Aperture 2...ingen Macbook pro v. 2....

aperture 2... God damn u apple....

Att dom har mage att lägga ner tid på något annat än den nya MBPn !!

Hoppas verkligen den uppdateras snart. Vilka datum tror ni mest på?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-14 19:21

Det känns som att den 26:e är mest troligt, men kanske håller trenden i sig, med ny release varje tisdag i februari. Då är den 19:e ganska troligt, speciell nu när 10.5.2 är släppt. Men den 26:e verkar de i alla fall ha något på gång, troligtvis SDK till iPhone.

Ursprungligen av odelsteken:

Det känns som att den 26:e är mest troligt, men kanske håller trenden i sig, med ny release varje tisdag i februari. Då är den 19:e ganska troligt, speciell nu när 10.5.2 är släppt. Men den 26:e verkar de i alla fall ha något på gång, troligtvis SDK till iPhone.

Hur vet man att de verkar ha något på gång den 26:e? Hoppas på 19:e, men 26 kan man ju klara sig till också

  • Medlem
  • 2008-02-15 09:43

Jag gissar på alla tisdagar mellan den 19:e feb & slutet på augusti.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-15 09:54
Ursprungligen av kalkoman:

Hur vet man att de verkar ha något på gång den 26:e? Hoppas på 19:e, men 26 kan man ju klara sig till också

Det har stått en del på macrumors.com om att det planeras ett Apple Event med videoinspelning den dagen. Företaget som spelade in MWSF '08 keynote är enligt rykten kontaktade för att göra samma jobb den 26:e.

  • Medlem
  • 2008-02-15 09:57
Ursprungligen av odelsteken:

Det har stått en del på macrumors.com om att det planeras ett Apple Event med videoinspelning den dagen. Företaget som spelade in MWSF '08 keynote är enligt rykten kontaktade för att göra samma jobb den 26:e.

Samtidigt gör ju nästan alla rykten gällande att det kommer handla om en minor uppgradering på mbp. Om det då är videoinspelning den 26:e indikerar väl detta att det är något större på G, än en liten uppdatering av befintlig produktlinje?

Men, så är det ju Apple vi talar om. You never know.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-16 17:27
Ursprungligen av FrrH:

Samtidigt gör ju nästan alla rykten gällande att det kommer handla om en minor uppgradering på mbp. Om det då är videoinspelning den 26:e indikerar väl detta att det är något större på G, än en liten uppdatering av befintlig produktlinje?

Men, så är det ju Apple vi talar om. You never know.

Jadu, den som vet är nog lycklig.
Jag tycker det mesta talar för att nya MBP får multitouch, magnetlås och samma tangentbord som MBA - utöver Penryn etc. Det skulle kunna innebära att det även blir en mindre designförändring av chassit, kanske något som liknar MBA? Lite rundare, lite tunnare etc.

Jag är jätteledsen över att Apple inte släppt sin nya MacBook Pro än. Jag har suttit och väntat nu i ett par månader. Varje tisdag så hoppas jag det är dagen. Köpte till och med Team Fortress 2 åt mig själv i julklapp så jag kunde spela det....men ack!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-18 16:18
Ursprungligen av NiklasHS:

Jag är jätteledsen över att Apple inte släppt sin nya MacBook Pro än. Jag har suttit och väntat nu i ett par månader. Varje tisdag så hoppas jag det är dagen. Köpte till och med Team Fortress 2 åt mig själv i julklapp så jag kunde spela det....men ack!

Imorgon kan vara dagen då det händer.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-18 07:54

tålamodet är en dygd!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-18 16:34

maybe...tror faktist på den 26:e

låt det hända den 19'e!
vill ha nytt nu!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-18 19:23

Intressant att Macworld tror imorgon men ingen av de större internationella sidorna har skrivit något om en tänkbar release imorgon. Visst, tidigare har de nämnt den 19e eller 26e. Bara att hoppas helt enkelt, en ny MBP imorgon vore mycket välkommet!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-18 21:06

Om det nu är nån sorts happening den 26:te så släpps den säkert då istellet .. har inte så höga hopp för morgondagen .. MEN JA DET Skulle ju va kul..

Bevaka tråden