Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstigt nummer på nya iPod Nano

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-10-30 08:36

Hej,

Jag har en ny iPod Nano sen några veckor tillbaka, är jättenöjd med den men är lite nyfiken vad de siffror som visas på displayen i "skärmsläckarläge" är för någonting. Har inte lyckats hitta något mönster i siffrorna, ibland blir de högre och ibland lägre så verkar ex inte motsvara batterikapacitet. Har försökte googlat men det är i stort sett omöjligt...

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-10-30 16:07

Tjenare salle!

Det är tiden som visas när skärmsläckaren är på! Smart grej dem har kommit på tycker jag, mycket enklare att kolla vad klockan är snabbt!

Det fanns redan trådar med den här funderingen så mitt råd är att du söker o kollar i den andra tråden och att någon låser den här tråden!

_______________________________

Be the solution

  • Medlem
  • 2007-10-31 21:02

Bra idé , men uselt implementerad. Just nu står det 859 på displayen på min Nano. Hade det stått 20:59 så hade alla förstått innebörden, men nu är det som sagt en usel implementation av en bra ide.

Jo, vilket skit, varför visas inte 24-timmars tid då det ändå är inställt i Nanon ?

1
Bevaka tråden