Hej!
Som rubriken lyder så har jag lite småproblem med mitt WiFi, jag har en trådslös anslutning till min router.
Men oftast när jag går in på inställningar WiFi och sedan skall ansluta så får jag oftast meddelandet Det gick inte att ansluta till "DI-524". Sedan väntar jag ett tag och den står att den är ansluten till mitt trådlösa nätverk. för att sedan åter igen tappa uppkopplingen. Förut gjorde den ypperst sällan så, och jag kom nästan alltid in. Men nu börjar det bli värre, allt oftare att jag itne tar mig in.
Men tex när jag är på ishallen efter mina träningar där de har trådlöst internet, så kommer WiFi symbolen upp direkt och den är ansluten.
Men vad tror ni är felet här? Är det kanske min router som krånglar så jävulskt mycket
Men som sagt det har fungerat bra förut, men nu börjar det gå mycket sämre. Jag kan itne förstå varför det inte fungerar nu, eftersom det funka för två dagar sedan rätt så bra här hemma!
Det konstiga är att nätverket till min dator fungerar felfritt.
Kanske lika bra att lämna tillbaka skiten? Störande när inte nätverket fungerar som det ska, speciellt här hemma.
Tacksam för hjälp!