Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ZiPhone = får inte igång Telefonen ordentligt.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja
min Iphone buggade sig innan idag så var tvungen att Återställa den.
då jag hade återställt den till 1.1.1 å tänkte jag testa ZiPhone - villket slutade med att det enda som visar sig på Iphonens skärm är det vita äpplet som visas under uppstarten. och datorn får ingen kontant med den via usb.. ( jag gjorde typ något fel i "ziphoneGUI.exe")

men i alla fall, någon som vet hur jag ska göra för att kunna få kontakt via USB igen, och kunna få igång mobilen igen.

innan jag återstälde den var den 1.1.3, från början var den 1.1.1 (Köpte den begagnad för en månad sedan, så jag har aldig hålt på med Jailbreak å sådant innan)

Snälla svara

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-14 02:37

Håll in båda knapparna så ska du se att den hoppar igång.

Använd Verbose med ZiPhone.

Ursprungligen av Jedsler:

snälla, om du bara tog 2 sekunder att titta på trådarna som redan finns om EXAKT detta så hade du redan fixat telefonen och vi hade sluppit svära åt ytterligare en onödig tråd. Finns en tråd som heter "fastnar vid apple loggan" Hur FAN kan man INTE läsa den innan man postar när man har det problemet?!

Tack så mycket, kollade precis in den tråden, och tror den kommer lösa mina problem, hade dock stora problem med att få den i det där specialar läget (Med USB kablen och ITunes ikonen) men där är den nu - Tack

Senast redigerat 2008-02-14 12:50
  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-14 11:07

snälla, om du bara tog 2 sekunder att titta på trådarna som redan finns om EXAKT detta så hade du redan fixat telefonen och vi hade sluppit svära åt ytterligare en onödig tråd. Finns en tråd som heter "fastnar vid apple loggan" Hur FAN kan man INTE läsa den innan man postar när man har det problemet?!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-14 13:34

shit va aggro, jag fattar men ta det lugnt, hans 3:e inlägg på ett forum

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-14 17:49

men hur svårt är det? När han skrev inlägget låg tråden jag hänvisa till längst upp med en titel som exakt beskrev hans problem. Men skit Samma, kul att det löste sig.

1
Bevaka tråden