Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka källor har iWorld och Oktoprep?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-07 18:21

Fick nyss reda på att IPSF;s metod gör att jag kan låsa upp från 1.1.1 till 1.1.2 och dessutom kan jag ringa då. Perfekt!
"1. You must first make sure you iPhone is unlocked using SimFree on 1.1.1 (or older) and your iPhone is running on 1.1.1 2. Run installer and go to All Packages and select Oktoprep and install it.
3. Open iTunes and click Update and update to 1.1.2 (its important you click Update and not Restore)
4. When the update is done, Download this file http://conceitedsoftware.com/iphone/1.1.2-jailbreak.zip
5. Extract the file and if you are running Windows run windows.bat, or if you are running Mac run jailbreak.jar. Click Jailbreak and wait.
6. When it finishes, reboot the phone
7. Install iWorld from Installer found in (Tweaks 1.1.2) and you are ready to go!"

Problemet jag har just nu att jag inte hittar de som jag skall kunna i Installer, hur gör jag då? Finns det någon annan, bra sources jag kan använda? iWorld och Oktrorep behöver jag, någon som har lyckats hitta dessa två program i installer? Och det är version 3 av Installer jag kör.
Tacksam för snabbt svar!

• Medlem
  • Nacka
  • 2007-12-07 21:09

Nu va du lite snabb Arvid, han frågade efter iWorld inte iWord...
Har du installerat community sources?

• Medlem
  • 2008-02-14 03:11

Community Sources och iWorld saknas i min Installer.
Vad är adresserna till sourcen??

1
Bevaka tråden