Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inget ljud med swephone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej hej

tänkte bara informera att jag fått problem med en speciell konfiguration då ljudet försvinner helt. det e inte tops tricket heller.

1.0.2 telefon från början. uppgraderad till 1.1.3 upplåst med ziphone. funkar utmärkt..

men någon gång när man installerar swephone paketet så försvinner ljudet. mkt märkligt. har blåst om den två gånger o ljudet kommer tillbaka o instalerat swephone igen o ljudet fösvinner. tror att det e ordlistan eller nummer då det kajkar...

har installerat samma på 1.1.3 otb utan problem

hur som mkt märkligt

m

Prova:
Inställningar > Allmänt > Återställ > Återställ alla inställningar

Funkade för mig.

hej , när du har instalerat det , kan du höra ett svaaaaakt ljud då ? så var det för mig , jag starta om iphonen då och sedan fungerade ljudet somvanligt igen !

jag restorea om tellefonen o körde in ziphone... får tillbaka ljudet på det sättet. vet inte om jag orkar en tredje gång... men ska pröva patriks trick ifall ljudet försvinner... skule ju kunna va nånting med installern o ziphone plus 1.0.2.

keep u posted

m

Jag återställde också alla inställningar efter tappat ljud (alldeles nyss) och nu låter den igen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-16 00:40

Att återställa alla inställningar löste problemet även för mig.

Jag tappade precis ljudet på min iPhone när jag återställde firmware från 1.1.3 till 1.1.4. Jag gjorde en ny återställning av firmware och fick tillbaka ljudet (men missade att testa tricket ni andra använde, så jag kanske gjorde en återställning i onödan). Hursomhelst fick jag tillbaka ljudet, vilket förstås var det viktigaste.

1
Bevaka tråden