Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drivare till HP deskjet F2180 fungerar inte (10.5)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis köpt en ny skrivare, en HP deskjet F2180. Men jag får den inte att funka. Jag har prövat att ladda hem dom senaste drivrutinerna och installera, men dom vill inte installeras. Även drivrutinerna som är på cd:n jag fick med vägrar att installeras. Kan det bero på att jag har leopard? Skrivaren jag hade tidigare då jag körde tiger gick finfint. Vad kan man göra för att lösa detta?

MVH Magnus

Kolla på HPs sida ifall de har några nya drivrutiner till skrivaren för Leopard. Min skrivare slutade att fungera när jag uppgraderade till Leopard, men efter en snabb koll på HPs sida så hittade jag en ny drivrutin.

  • Medlem
  • 2008-02-16 20:20

Står det inte där du hämtar drivrutinerna till vilka system de gäller?

Försök att beskriva frågan så tydligt du kan redan i rubriken, och posta i rätt forum, allt för forumets bästa.

Admin

Sorry om jag var otydlig ;), det har löst sig iaf. Man är ju ett jävla dumarsel ibland. Problemet var att skrivaren fick inte vara påslagen när man la in drivrutinerna. Så jag stängde av den och vips så gick det. Tack ändå ändå för visat intresse.

1
Bevaka tråden