Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Antagligen för att Juno-60 är lättare att midifiera än Polysix och för att JX3Pns midi är väldigt basic, samt att (har jag för mig) JX3P inte kan köra programmer och midi samtidigt...
Tror att priset på Polysix kommer gå upp nu när i stort sett alla orginalbatterin som sitter kvar i burkarna börjat läcka och decimerar antalet fungerande Polysixor till de fåtal där ägaren faktiskt vårdat sitt instrument.
Inte hylla polysixen så mycket nu.. separationsångesten blir ju inte lättare precis..
Nädå, det är en himla fin synth, går att göra mycket med den och effektdelen är magnifik! Men med hus och barn på gång så måste man ju prioritera annat ett tag..
Inte hylla polysixen så mycket nu.. separationsångesten blir ju inte lättare precis..
Nädå, det är en himla fin synth, går att göra mycket med den och effektdelen är magnifik! Men med hus och barn på gång så måste man ju prioritera annat ett tag..
Ahaa... misstänkte att kulan på magen var bebis och inte överkonsumtion av semlor Era katter gjorde starkt intryck på mina barn, då jag är kattalergiker så får de nöja sig med hamstrar.
Vårdar polysixen ömt, den trivs bra här med, trots avsaknad av Rhodes som stativ;)
kunde inte låta bli att ha en rm1x igen. smaskigt med hwseq igen! det enda jag egentligen vill ha nu är en kp3 (på torsdag ) och ett smidigare sätt att få över och mappa samplingar till mina x3000(a och s xl). typ en betjänt.
Har nu äntligen fått hem min Sequential Circuits - Pro One. Tja ni 99:or ville ju inte släppa ifrån er era dyrgripar... det hjäpte som sagt inte ens att hota med att lägga upp en superlång demo-låt från Casio VL-1... Men nu har jag placerat mina vantar på en.