Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SONAR 6 - playlist?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter med SONAR 6 Producer edition, och har just för första gången öppnat programmet och assignat alla I/O och sett till att det funkar. Och det verkar det göra!

Skulle dock behöva hjälp med en del prylar, tex. så vill jag göra en "playlist" med alla projekt i alfabetisk ordning, så jag kan ha programmet öppet och bara byta projekt på några sekunder...
Har hört att den funktionen ska finnas på SONAR. Fast jag verkar inte hitta den. Kanske bara på senare versioner?

Tacksam för svar // Peppe

Senast redigerat 2008-02-18 16:53

Nej, den funktionen har funnits med länge, redan innan de bytte namn till Sonar om jag inte minns fel, så det är inget nytt.
Kommer dock inte ihåg på rak arm vart den finns (har aldrig använt den själv), men jag tror att jag sett den i Tools-menyn?

Jag blir galen, jag hittar ingenting som verkar funka på det viset. Men alla säger att det ska gå...
Har googlat så fingrarna blöder, utan vettigt resultat. Nån här som vet får gärna förklara för mig hur man gör. Eller är jag luddig i förklaringen om vad jag är ute efter? Jag fattar mig iallafall

// Peppe

Greatness! Problemet löst Första gången jag lusläst "Help" i ett program... Trägen vinner!

1
Bevaka tråden