Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Summerboard problem!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-02-17 16:04

Hej!
Har fortfarande inte fått svar på min fråga, kan det vara så att det är omöjligt att fixa?
Det är iallfall så att allt fungerar för mig på min iPod touch efter Jailbreakingen, MEN inte att installera summerboards Precis allting annat funkar förutom summerboards, för visst går det inte att ändra tema utan att installera summerboards? Eller finns en sådan lösning?
Iallafall så kan jag inte installera den, och inte heller Summerboard (old), något kan ju inte stå rätt till.
Står bara att jag behöver fireware 1.1.3 för att den ska fungera, vilket är väldigt underligt. Kanske funkar om jag uppgraderar till 1.1.3 då?
Är det så dåligt att man måste göra om jailbreakingen? Bara för en enda funktion som inte funkar? Eller kanske uppgradera till 1.1.3? dock skulle jag vilja ha den applikationen.

Hoppas någon har en lösning på detta! Tacksam för svar....

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-17 19:35

Det är väl bara att uppdatera till 1.1.3 isf?
Annars kan du testa att ladda ner Customize där man också kan ändra utséendet, finns i Installer.

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-02-18 00:53

Det löste sig nu dock. Men Customize har jag redan installerat Och det funkar inte bara att ha det installerat, man måste först installera summerboard, för att huvudtaget kunna ändra.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-18 10:35

Stämmer inte! jag kör inte summerboard och customize går hur bra som helst!

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-02-18 13:36
Ursprungligen av nllub:

Stämmer inte! jag kör inte summerboard och customize går hur bra som helst!

Okej, så man kan byta summerboard, utan att ha Summerboard installerat? Verkar skumt. Funkar inte för mig och många andra. Och customize kan väl inte ändra summerboard? Utan bara lite andra smågrejer.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-18 14:45

nej. summerboard är ett program som ändrar teman på ikoner, dockan och bakgrunden. Customize kan du ändra på alla knappar, listan längst upp, dockan och massa annat, vilket ofta blir väldigt fult. Man kan också ändra ordningen på alla ikoner du har på skrivbordet med customize och välja vilka du ska ha i dockan. Men jag kan inte tänka mig att du måste ha customize för att kunna ha summerboard, och tvärt om. Det är helt olika program som är obereoende av varandra..

1
Bevaka tråden