Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple-loggan har stannat för andra gången.

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 11:57

Jag har aldrig haft några problem med min Iphone förns jag började leka med den. Nu har jag ett problem och det är att Appel-loggan fastnar när jag startar den fast jag kan connekta den till datorn och göra saker så det är inte helt död. Ziphone har jag använt en gång. då dog min mobil så är lite rädd för det programet.

tack på förhand!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 14:14

Jag uppdaterade den till 1.1.3 innan och den var upplåst och funkade jätte bra tills jag en dag använde installer och installerade ett program och då vart det fel.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-18 14:36
Ursprungligen av croffe:

Jag har aldrig haft några problem med min Iphone förns jag började leka med den. Nu har jag ett problem och det är att Appel-loggan fastnar när jag startar den fast jag kan connekta den till datorn och göra saker så det är inte helt död. Ziphone har jag använt en gång. då dog min mobil så är lite rädd för det programet.

tack på förhand!

Kör ZiPhone igen (efter återställning till 1.1.3 i iTunes). ZiPhone uppdateras väldigt ofta, så de problem du hade förut får du nog inte nu.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 14:59

Ska jag köra i cmd ? och vilken av utförande ska jag köra? förra gången stog det att det skulle ta 45sekunder i Ziphone men jag väntade i 40 minuter och då drog jag ut allt. Jag är Noob på iphone men måste lära mig någon gång.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-18 15:10

Jag tror inte det finns någon anledning att köra i cmd-mode längre.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 15:22

Jag är orolig att det kommer hända igen. lämnade in den på lagning och fick betala en massa pengar senast. Jag skulle inte kunna ta o ringa dig så förklarar du medans jag använder Ziphone? mvh Christopher

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-18 15:28
Ursprungligen av croffe:

Jag är orolig att det kommer hända igen. lämnade in den på lagning och fick betala en massa pengar senast. Jag skulle inte kunna ta o ringa dig så förklarar du medans jag använder Ziphone? mvh Christopher

Jag åker till jobbet om fem minuter. Men om det krånglar finns det säkert någon som kan hjälpa dej. Var bor du?

kör den lättare verisionen av ziphone 2.0 !

1. plugga in iphonen datan 2. öppna itunes , tryck restor , utan att köra shift metoden. så väntar du .när det är klart så kör du denna guiden ,
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=666

fungerar utmärkt !

lycka till ! PM:a om det är något.

/niklas

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 15:32

aaa jag får väl prova nu:) tack för hjälpen.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 15:37

Men vilka komandon ska jag köra ? /christopher Nooben

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-18 18:43

fått allt o funka:) tack för all hjälp:)

skönt att det fixade sig . som sakt , akta dig nu bara för guitarhero moden från installer. instalera inte den , installera den isåfall manuellt som gabbarna säger här. annars kommer din telefon hacka sig. det gjorde min 2 gånger.!

/niklas

1
Bevaka tråden