Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Snyggt, men jag har lite svårt för scrollister som inte går att scrolla på "normalt" sätt. Jag vill köra tvåfingersscrollen på min MacBook på websidor, inte behöva gå ut i högerkant och klicka. Omodernt värre.
Snyggt, men jag har lite svårt för scrollister som inte går att scrolla på "normalt" sätt. Jag vill köra tvåfingersscrollen på min MacBook på websidor, inte behöva gå ut i högerkant och klicka. Omodernt värre.
detta skall jag undersöka ... jag har lagt väldigt mycket tid på att scrollen skall kunna styras via olika medier så som scroolwheel, pill up och ner osv ... skall se om detta också går att ordna
Man tappar fokus på det du vill förmedla på grund av allt rörligt som distraherar. Vad är det jag vill ha fram? Det är frågan du ska ställa dig. Ser i övrigt bra ut, men som sagt.
Man ser knappt dina alster, alldeles för lite exponering. Varje projekt borde få lite mer utrymme, svårt att säga om det är bra eller inte om jag endast ser en ruta på ca 770X225px där projektet är rejält beskuret.