Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad kan jag göra med min iPhone 1.1.1?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jo, jag har en iphone som jag kan ringa med och skicka sms med, en 1.1.1. jag har inte hängt med i iphone utvecklingen och förstår mig inte på alla termer och så vidare. så jag skulle vilja ha hjälp med vad jag kan göra med den, vilka program jag kan ladda ner utan att den låser sig eller försämras på nåt set.

jag var också inne på apples hemsida och titta lite på dom nya uppdateringarna, är det möjligt att få dom till min mobil?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-02-21 11:02

Jadå, numera är det bara att uppdatera telefonen i iTunes till senaste programvara och sen låsa upp, jailbreaka och aktivera med ett program som heter Ziphone. Mycket enkelt.

okej och vart hittar jag alla program och framför allt hur jag bär mig åt?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-21 11:25

söööööööööööööööök. tryck på "sök i detta forum" skriv ziphone. MAGI! startas ju en sån här tråd om dagen :S
här hittar du ziphone samt lite användbara kommentarer: http://www.ziphone.org/2008/02/return-of-gui.html

Ursprungligen av Jedsler:

söööööööööööööööök. tryck på "sök i detta forum" skriv ziphone. MAGI! startas ju en sån här tråd om dagen :S
här hittar du ziphone samt lite användbara kommentarer: http://www.ziphone.org/2008/02/return-of-gui.html

vadå varje dag ? sitter själv å söker på frågor man har men får nästan aldrig svar på frågan.
grabben har 2 inlägg inte 150 som du. kan betyda att han inte är så insatt i varken sidan eller iPhone.

Du skall ha installer installerat på din iPhone. där i hittar du mängder av program. sedan kan du lägga till mera sources så du får mer program under install. PMa om du inte förstår !

/ Niklas

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-02-21 12:53

stängtråden...

1
Bevaka tråden