Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har ett litet beymmer, det är så att jag håller på och säljer min lägenhet, jag skulle vilja ha möjligheten att skicka ut samma SMS till alla som skickar ett SMS och undrar om visningstider, jag har inte lyckats med iPhonen än.
Alltså varje gång jag får ett SMS så vill jag skicka ett standardsvar, skulle även vilja sköta budgivningen via SMS. Men det kanske inte går, bara att gräva fram Sony(Ericsson)???
Skicka till flera kan jag, men varje gång en ny ringer vill jag skicka samma SMS, inte skriva om det. Hur gör du det, jag har 1.1.3, finns denna fukntion i iSMS säger du?
Skicka till flera kan jag, men varje gång en ny ringer vill jag skicka samma SMS, inte skriva om det. Hur gör du det, jag har 1.1.3, finns denna fukntion i iSMS säger du?
berätta gärna om det funkar som du tänkt, dvs vidarbefodra sms, med iSMS. också lite trött på att man måste skriva om ett sms om man redan skickat det en gång. Dock är det så lattjo med smshistorik att det känns larvigt att klaga..
berätta gärna om det funkar som du tänkt, dvs vidarbefodra sms, med iSMS. också lite trött på att man måste skriva om ett sms om man redan skickat det en gång. Dock är det så lattjo med smshistorik att det känns larvigt att klaga..
Går alldeles utmärkt. Provkör både iSMS och SMSd och vet inte vilket jag gillar bäst. Lägger nog en krona på SMSd med tanke på att iSMS saknar en del enligt deras sida men när iSMS 1.0 RC1 blir släppt lär det bli iSMS för hela slanten. Då kommer den klara customized templates och save to draft....gött. Sen har den ju smileys och sånt kul med.
Jag får inte SMSD att funka på min 1.1.3 och kan inte ladda ner iSMS för jag har inte "Shawn Chain's Source" i Sources katalogen. Vad är det jag missat?