Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iCal - skriva ut kalender

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mjölby
  • 2007-01-14 18:22

Behöver skriva ut veckovisa kalendrar från iCal och då med tydliga tidsangivelser.
Finns det något sätt att för varje 'appointment' få med resp start- och sluttid?
Som det nu är visas ju bara tiden som ett fett streck och som man måste gå ut i 'marginalen' för att tyda. Det kan i flera bemärkelser gå lite snett då.

Jag vill kunna skriva ut månadsvy med start & sluttid, är beroende av det pga att alla jobb har olika tider. Verkar vara något som Apple missat men som finns i outlook för PC.

Är det ingen som har någon lösning på problemet med att få tidsangivelser på start och sluttider?

/Roffe

Ursprungligen av Roffe Dugse:

Är det ingen som har någon lösning på problemet med att få tidsangivelser på start och sluttider?

/Roffe

Jag är också intresserad av ovanstående! Någon som vet?

Skriv tiden för hand i i titeln, och tag bort krysset för "Visa tid i månadsvy" under Inställningar > Allmänt?

Det blir inte bra eftersom vi har flera som ska ha tiderna uppskrivna och det ska syncas med mobilen också, jag vet att det fanns något script förut som gjorde det hela.

/Roffe

Det var ett tag sen men har ett svagt minne av att jag gjorde en kalender i iphoto, använde mig av de kalendrarna jag ville använda från ical och sen skrev jag bara ut rätt månad. Lite krånligt kanske och vet inte om det fungerar längre, men kan vara värt ett försök.

//Jacob

1
Bevaka tråden