Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jepp, jag som använder VLC massor diggar det skarpt. Innan körde jag Salling Clicker med min SonyEricsson och saknade att använda mobilen som fjärrkontroll med iPhonen.
Det enda jag letar efter nu är en winamp remote som funkar.
Är inte den bara begränsad till x antal dagar som man får använda den då innan man måste köpa den? eller snackar du om de programet som är helt gratis men bara funkar till mac? för jag mena den som är till PC
Är inte den bara begränsad till x antal dagar som man får använda den då innan man måste köpa den? eller snackar du om de programet som är helt gratis men bara funkar till mac? för jag mena den som är till PC
Har du ens läst på hemsidan(där brukar den mesta infon finnas) om Signal?
Det är gratis - icke tidsbegränsat. Men vissa begränsningar, läs mer på sidan som länkas till först i den tråden(och där den här diskussionen egentligen borde fortsätta).
Kan kan man ju, men väldigt mycket krångligare.
Och det kräver ju som du säger att man ser skärmen.
De här remoterna är ju utformade för att fungera som just en fjärrkontroll med "fasta" knappar.
Touchpad känns sådär i jämförelse.
Hej.
Försöker att installera från Install 3.0 får till svar Package download failed:cant find host !
Jag har kontakt med Wi-fi. Varför går det inte att installera. Kom med Tips. Vad är felet ?
Värt att nämna är att om man vill styra VLC med ipodvlc under OSX så måste man gå in och ändra/lägga till filer i VLC.app
Suttit ett tag här nu fick det just att funka. Orkar inte skriva ner exakt hur jag gjorde just nu men om någon läser detta som kört fast skicka mig ett PM.