Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkning av musik strular

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har letat, men inte hittat någon med samma problem.

Jag synkar över hela mitt musikbibliotek till TVn, men nu tycker jag att den börjat krångla. T ex synkat en platta som jag lagt in i iTunes och när jag kollar på den i TVn så är en låt på skivan dubblerad typ 20 ggr.

Någon som varit med om samma? Jag har inte orkat återställa TVn, hoppas på att kunna lösa det ändå.

Har testat flera ggr med samma platta, men det blir samma fel. Dock, så kan det vara en annan låt som dubbleras. Samma platta synkas till iPoden och fungerar utmärkt.

Ursprungligen av mikaelhellqvist:

Har letat, men inte hittat någon med samma problem.

Jag synkar över hela mitt musikbibliotek till TVn, men nu tycker jag att den börjat krångla. T ex synkat en platta som jag lagt in i iTunes och när jag kollar på den i TVn så är en låt på skivan dubblerad typ 20 ggr.

Någon som varit med om samma? Jag har inte orkat återställa TVn, hoppas på att kunna lösa det ändå.

Har testat flera ggr med samma platta, men det blir samma fel. Dock, så kan det vara en annan låt som dubbleras. Samma platta synkas till iPoden och fungerar utmärkt.

Har råkat ut för samma sak vid streaming, då löste jag det genom att få den att läsa in biblioteket igen.

Hur gjorde du för att läsa in biblioteket igen?

Ursprungligen av mikaelhellqvist:

Hur gjorde du för att läsa in biblioteket igen?

Du har ju fått problemet när du synkat så det kan ju inte vara samma problem som när man streamar, men testa att döda synkningen och synka igen. För att få iTunes att läsa in biblioteket igen när man streamar brukar det räcka med att gå in i inställningar och sedan gå till sina delade filmer etc så läser den in igen.

1
Bevaka tråden