Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Så sant, det är ju halva nöjet att spekulera i vad som skall komma och sen kunna bli förbannad på Apple för att dom inte släpper dom produkterna som man spekulerade i
Vi får väl se vad det blir för spännande. Var precis på väg att beställa en MacBook när jag upptäckte att Apple Store har gått ner för tillfället. Tur att man väntade en dag extra.
Den här Player1 verkar som bekant känna till en del?
Kan det vara så att en del återförsäljare runt om i landet får reda på saker före alla andra? Tycker jag kan tyda att Player1 jobbar som försäljare i västra sverige, möjligen machuset i Göteborgsområdet eller däromkring?
För mig som är på väg att beställa en MacBook så skulle det vara perfekt om den fick sig en uppdatering alldeles innan jag ska lägga beställning, men det känns inte så troligt. Tror att MBP kommer att få en uppdatering snabbare än just MB. Dock är jag inte så säker på att någon av dem får det, men jag har alltid haft fel tidigare.