Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes: Synkronisera både iPhone och iPod

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,

Jag har nästan bestämt mig att köpa en iPhone nu! Men jag har en kort fråga: jag har en iPod 30GB som jag tänkt fortsätta använda som musikspelare och använda min blivande iPhone 8GB som telefon i huvudsak.

Men hur blir det i iTunes? Kommer inte iPhonen att försöka synka all min musik? Hur löser man detta bäst? Säg till exempel att jag vill ha några låtar på min iPhone - hur går det?

Mvh,

Oliver Wide-Swensson
http://wide-swensson.blogspot.com/

jag vet inte om detta är svar på din fråga men jag har en Iphone och en Ipod Tocuh och den känner skillnad mellan de båda, så de borde inte vara något problem.

Ursprungligen av Pettson00:

jag vet inte om detta är svar på din fråga men jag har en Iphone och en Ipod Tocuh och den känner skillnad mellan de båda, så de borde inte vara något problem.

Ja, det förstår jag.. Men det går väl inte att välja vilken musik du vill ha på din Touch och vilken musik du vill ha på din iPhone? Eller?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-02-29 10:02
Ursprungligen av oliverwide:

Ja, det förstår jag.. Men det går väl inte att välja vilken musik du vill ha på din Touch och vilken musik du vill ha på din iPhone? Eller?

Jodå. När du kopplar in en enhet kan du ju under enheten:musik välja vad du vill synka (vilka spellistor).
Ska två olika spellistor, en för varje enhet. Sedan synkar du bara resp spellista till resp enhet.

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-29 10:48

Du kan ha 10 olika ipods och iphones och med varje enhet kan du synka vilken musik, video och kontakter som du själv vill. iTunes synkar endast det du själv vill.

//Rob

Det har jag inte tänkt på...men det vore ju dumt om inte Apple hade tänkt på det. Tack, grabbs...

• Medlem
  • International user
  • 2008-02-29 21:51

Förresten jag kom på en sak om du har köpt musik från iTunes kan du synka den köpta musiken till endast 5 apparater.

//Rob

1
Bevaka tråden