Hallå,
Min iPhone har krånglat, den slutade fungera och startade inte. Jag vänta och väntade och gjorde n massa hardreset inget hände, för två veckor sedan skickade jag den till en vän i USA, samma som köpte den, nu har hon varit på Apple store här är svaret hon fick:
"Yes, I took it to the Apple Store yesterday afternoon. There was is a small but deep dent on the lower back side of the phone. The man said that the dent was pressing on all the electronics and that is what is causing the phone to not work. In addition, he said the dent would void the warranty and replacement cost is $250. I must have looked quite shocked because he went in the back room for quite some time and came out again. He said that all his collegues has conferred and they all agreed that is was the dent that caused the problems. I guess it was from your keys. However, since the SIM card had not been activated, he will give me a new one. He also suggested buying a hard case for it. WHEW! The people at the Apple Store are quite nice actually. So, I have a new phone and will send it tomorrow. Last time I mailed it, it was around $16.00. I assume it will be $16 again.
Breathe a sigh of relief and buy a hard case for it!"
Bucklan varifrån när jag blev påhoppad i skolan och flög in i ett skåp. Kul, men det konstiga är att iPhonen fungerade i tre veckor efter det hände så jag tror inte att det är det som var fallet. Jag har läst om att andra har haft samma problem som jag hade utan en buckla. Sen så hade mitt dött en gång tidigare innan bucklan kom så jag tror inte att det är det som är felet, tror bara att jag fått en måndagsex.
Så problem finns med iPhone även om Apple inte vill erkänna om just detta. Men nu vet ni som har haft liknande problem att det går att lösa. Aktivera bara inte simkortet!
Jag vill också tacka alla som hjälpte till när problemet uppkom första gången.
PS. Jag bad min vän att köpa ett hardcase åt min DS.