Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare till iPod Touch

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-02-22 19:20

Hej, jag har förtillfället en iPod Hi-Fi till min iPod. Men ska skaffa en till, har svårt att få tag i en ny Hi-Fi (tror apple slutat sälja dem?).

Så jag skulle vilja få några tips på högtalare som är antingen lika bra som Hi-Fi'en fast hälst bättre, mer kraftfullare kanske?

Någon som har ett tips?

Tja!
Skulle tro att detta system är till din belåtenhet om du har lite pengar som ligger och skräpar

http://hifiklubben.se/produkter/stereo/system/bw_zeppelin_hoegtalarsystem__svart.htm#

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-01 14:56

Jo, jag har funderat på den. Men jag hoppades på att det fanns en runt 3K.
Men finns det ingen så får det nog bli en b&w

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-06 15:09

Den de har på MacForumet på avenyn, Göteborg (säkert Kungsgatan med) som liknar hi-fi:en lite, är den något att satsa på?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-11 14:37
Ursprungligen av gustavb:

Den de har på MacForumet på avenyn, Göteborg (säkert Kungsgatan med) som liknar hi-fi:en lite, är den något att satsa på?

Modell? Alla är inte i Gbg och kan kolla....

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-03-21 11:46

Oj bor alla inte i gbg? Haha det är ju sant, andledningen till att jag inte svarat tidigare har varit för jag varit lite upptagen med nya datorn och så visste jag inte vad det var för märke på den Men var på ett macforum igår och det är en "fireant" som liknar hi-fi:en i form väldigt mycket.

Vet någon om detta alternativ är bra?

1
Bevaka tråden