Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar Level pack för iPhysics i 1.1.3?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-21 07:29

Är det någon som har fått något level pack att fungera för iPhysics i 1.1.3?

i början fungera det inte för mig. men nu fungerar alla . hittade ett paket som hette "all iphysics levels" .. då hade ja många många sedan !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-21 15:18

Smart. Det är ganska jobbigt att installera alla var och en för sig. Vet du vilken source den ligger under? Jag hittar den inte bland mina program i Installer, och jag har ganska många sources.

Prova lägga om filerna i de rätta mapparna genom SSH.. brukar vara så man löser problemen på 1.1.3 så har själv nedgraderat till 1.1.1

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-22 10:48

Vore lättare att bara installera "all iphysics levels"

Jag tänker inte nedgradera. Alla nya uppdateringar som släpps i installer fungerar för 1.1.3 - inte alla är bakåtkompatibla... Så att nedgradera är bara en tillfällig lösning.

hjälp.. ja vill också ha alla levels men fattar inte va du menar med att lägga i rätt mappar genom SSH....

ska se om jag hittar source som gav all levels imorgon. återkommer !

Jag har testa flera metoder bla. ssh men när jag avinstallerade iphysics och alla levelpacks och installerade det igen gick det hur bra som helst. Kul att den enklaste lösningen funkade för en gångs skull.

1
Bevaka tråden