Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

e24 är inte längre så förtjust i MacBook Air

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Jag har tillbringat ett par veckor med Apples Macbook Air. Det var en ganska trevlig tid, men habegäret som den tunna datorn skapar vid första anblicken avtar dock ganska snabbt."

"Problemet är att det egentligen bara är en sak med datorn som är riktigt innovativ och det har inget med den ringa storleken att göra.Istället är det pekplattan med sin multitouch-teknik som imponerar." Båda citaten kommer från Adam Erlandsson.

Hela artikeln återfinns här.

Ska bli intressant att se om det är en generell upplevelse bland MBA-ägare efter en längre tid, eller inte.

• Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2008-03-06 10:34

Jag köpte en Air till min kollega. Han har haft den i 15 dagar nu och vill hellre byta till en MBP. Han tycker MBA går för långsamt när den knappt orkar driva OS X och Parallels samtidigt.

Ursprungligen av Rasmus:

Jag köpte en Air till min kollega. Han har haft den i 15 dagar nu och vill hellre byta till en MBP. Han tycker MBA går för långsamt när den knappt orkar driva OS X och Parallels samtidigt.

Vädrar jag månne otacksamhet från din kollega?

köra parallells med 2gb minne. Lägg av.

1
Bevaka tråden