Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar MSNMessenger och Word i iPhone?

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av can:

Nu när man ska kunna ladda ner program till luren då? Tror ni msn messenger kommer med en version till iphone och ipod touch?

Det officiella utvecklarkitet (SDK) kommer i Februari. Om Microsoft väljer att utveckla en version av Messenger för iPhone och iPod touch har jag inte den blekaste, men räkna med att det antagligen kommer tredjepartsprogram som stöder det förr eller senare. Redan nu finns det ju flera chatprogram.

  • Medlem
  • 2008-03-01 14:27

Låter trevligt. Och föresten så har jag också testat meebo nu och det funkar suveränt!

/C

Får ni också göra om inställningarna i beejives varje gång? Dvs kontoinställningarna...

Ang instant messenging:
Just nu (så långt jag hunnit prova det) är det MobileChat som kickar. Allt annat är onödigt skit.
Så känns det just nu.
Testa och kör.

  • Medlem
  • 2008-03-07 01:15

MobileChat är överlägset. är native och flyter på riktigt bra även över gprs. orka webapps. BeeJive åkte ut med huvudet före. finns några småbuggar, men det fungerar riktigt bra på det stora hela. landscape mode dessutom.

Ursprungligen av ASTRX:

MobileChat är överlägset. är native och flyter på riktigt bra även över gprs. orka webapps. BeeJive åkte ut med huvudet före. finns några småbuggar, men det fungerar riktigt bra på det stora hela. landscape mode dessutom.

Berätta!
Har ju inte använt det så länge så jag har inte hunnit träffa på något direkt, bara sätta mig in i upplägget och gränssnittet som jag anser fullbordat.

  • Medlem
  • 2008-03-07 09:29

Ursprungligen av theplague:

Berätta!
Har ju inte använt det så länge så jag har inte hunnit träffa på något direkt, bara sätta mig in i upplägget och gränssnittet som jag anser fullbordat.

Om det är buggarna du vill veta mer om har jag faktiskt bara stött på en, och det är att nedernsta raden på tangentbordet i landscape mode kan reagera lite dåligt ibland. förut var hela landscape-tangentbordet segt, så det går framåt. räkna med att det fixas snarast. men det går aldeles utmärkt att köra landscape ändå.

Ok

.......

  • Medlem
  • 2008-03-07 11:23

Låter bra.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-30 21:42

jag har försökt att ladda ner MobileChat på Installer men får hela tiden "Error - Package donwload failed". Nån som har samma problem?

  • Medlem
  • Skurup
  • 2008-05-03 16:56

iChat är fett soft med parra

  • Medlem
  • 2008-03-31 14:50

Har ingen erfarenhet men är det inte så att vissa apps helt enkelt inte fungerar som de ska?

Bevaka tråden