Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur logga ut ur hotmail?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lycksele
  • 2008-03-06 22:39

Har problem med att ta mig in i hotmail, kommer bara tillbakas till sign in och efter sökande har jag förstått det är för att jag inte signat ut en gång tidigare men frågan är nu hur gör jag för att logga ut utan att kunna ta mig in? har försökt åka runt på msn.com och runtikring men lyckas inte logga ut.

tacksam för hjälp.

• Medlem
  • Lycksele
  • 2008-03-10 18:15

ingen som haft/har samma probelm`?

Nä, inga problem men så använder jag också Googles Gmail. Mycket utrymme och spam-fritt. Vet många som har gått över till det.

• Medlem
  • 2008-03-10 19:50

Finns det inte en "logga ut" knapp uppe i högra hörnet? Om du går in på hotmail delen från msn.com så att säga.

• Medlem
  • Täby
  • 2008-03-10 20:14

Kan du inte typ rensa all data från webläsaren eller nåt?

Om man jämför hotmail och g-mail så e det väl inte så mycke skillnad i minne eller? Har båda, tycker dock g-mail e bättre men får faktiskt inget spam på hotmail heller..

jag kan inte logga in! hahah

• Medlem
  • Lycksele
  • 2008-03-11 18:01

tack för hjälpen alla via msn lyckades jag logga in och sedan ut.

Ursprungligen av zemren:

Har problem med att ta mig in i hotmail, kommer bara tillbakas till sign in och efter sökande har jag förstått det är för att jag inte signat ut en gång tidigare men frågan är nu hur gör jag för att logga ut utan att kunna ta mig in? har försökt åka runt på msn.com och runtikring men lyckas inte logga ut.

tacksam för hjälp.

Du går in i Hotmail via Safari på iPhonen ?

Är det inte mkt mera praktiskt att köra iPhones inbyggda mailprogram och skaffa ett gmail-konto. Att använda Safari verkar vara lite gå över ån efter vatten...

1
Bevaka tråden