Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
ok en variant .. tänkte mer på tvåfingers lösningen .. där man drar flyttar 2 fingrar från och till varanndra .. Även rotera vore ju grymt i painter, det kanske går .. vore grymt andvändbart isf ..
Jag tror att det bara är programmen från Apple som har stöd för multi-touch än så länge. Det tar väl ett litet tag innan alla utvecklare har hunnit lära sig och utnyttja funktionen.
Jag tror att det bara är programmen från Apple som har stöd för multi-touch än så länge. Det tar väl ett litet tag innan alla utvecklare har hunnit lära sig och utnyttja funktionen.
Precis, det är ett annat API till de "konsterna" som trackpaden kan, så program får inte stöd för dem bara för att man har en sådan utan de måste skrivas in stöd i programmen specifikt.
Inte för att det är så ofta jag sitter och använder trackpad när jag jobbar i Photoshop, men i CS4 fungerar multitouch när man zoomar eller vrider och vänder på bilden. Verkar dock inte fungera i Illustrator CS4.