Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efter hackad iPhone.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag får hem min iphone om ca: 2 veckor och jar har lite funderingar. Jag är ganska säker på hur jag ska hacka den. Men efter jag hackat den fungerar den som en "vanlig" iphone sedan, kan jag installera vilka program? kan jag göra vad jag vill med den? något man ska tänka på/ undvika?. Man vill ju inte få massa böter eller något annat dumt.

// Ludde57

Böter?? hihi...sorry om jag inte var till mkt hjälp =P

• Medlem
  • Jönköping
  • 2008-03-12 16:45

Japp fungerar sedan som en vanlig iphone. Du behöver inte vara rädd för böter eller dyl.

Installera swephone, BSD subsystem och SSH, så kommer telefonen att fungerar perfa sen. Programmen jag nämde installera du senare i installern.

Starta inte trådar för småfrågor framöver då du kan ställa dom i "i tråden för oss som fått iphone" där flera duktiga, band annat "kenjon" är verksam

Ursprungligen av noxire:

Japp fungerar sedan som en vanlig iphone. Du behöver inte vara rädd för böter eller dyl.

Installera swephone, BSD subsystem och SSH, så kommer telefonen att fungerar perfa sen. Programmen jag nämde installera du senare i installern.

Starta inte trådar för småfrågor framöver då du kan ställa dom i "i tråden för oss som fått iphone" där flera duktiga, band annat "kenjon" är verksam

var hittar jag wephone, BSD subsystem och SSH?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-13 09:56
Ursprungligen av Ludde57:

var hittar jag wephone, BSD subsystem och SSH?

Jag skulle tro att du även vill installera CommunitySources

Du hittar dem lätt när du väl har fått din iPhone och börjat "mecka" med den

i installer , som du får efter du kört jailbreak , (ziphone)

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-13 15:16

Böter, hihi, ursäkta

Din iPhone kommer funka precis som vanligt efter hacking

Ursprungligen av Plizzo:

Böter, hihi, ursäkta

Din iPhone kommer funka precis som vanligt efter hacking

äsch, alla i usa stämmer varandra hit o dit och ingen blev kränkt av att han fråga!

1
Bevaka tråden