Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag köpte en Mustek Gsmart mini digitalkamera idag.
Det stod ingenting om mac på lådan men i hopp om att den skulle dyka upp som en liten extern hårddisk så köpte jag den ändå.
Nu visar det sig att det inte alls kommer upp någon extern enhet.
Är det bara att sälja den eller finns det någon lösning? Har funderat på VPC som ett alternativ.
Man kan bara komma åt den om man har dom två första bokstäverna i serienummret på kameran, vilket inte är samma som den jag har.
Men det var ett bra försök.
Finns inga drivisar till Mustekkameror i Mac OS 10.2. Finns dock ett program för OS9 som ger åtkomst till ett flertal ej kompatibla kameror, kommer dock inte ihåg vad programmet heter men har för mig att det var en Tysk kille som utvecklade det.
[ 31 Augusti 2002, 01:06: Meddelandet ändrat av: Thomas J ]
Testaren tycker den är dyr 139$.. tydligen är det dyrare att importera från Japan till Usa än från Japan till Sverige just nu..
Jag tycker den överexponerar för mycket i högdagerna samnt att det är lite låg upplösning.. men den är cool som stryk.. jag får min till veckan, kan knappt hålla mig...
Det coola är att det följer med en halsrem.. nu kan jag ha både min 256Mb USB-Key och min Che-ez runt halsen..hmm undar om jag är Sundsvalls största nörd?