Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få 5 ikoner i dockan med fw 1.1.4?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-15 03:16

Halloj,

Har numera uppgraderat till 1.1.4. Låst upp, jailbreakat och aktiverat med iPlus2.0.
Körde 1.1.2 innan och använde Customize att flytta ikoner med samt välja hur många ikoner man skulle kunna smacka ner i dockan. Det temat jag kör (GlassOrb) ändrar smsikonen till en som skaparen förmodligen vill, med tanke på designen, att man ska skicka ner i dockan tillsammans med de andra 4. Det gick kanonbra med Customize. Man valde bara att den skulle tillåta 5.

Nu efter 1.1.3 kan man ju flytta ikoner utan Customize men är det någon som vet hur man berättar för en 1.1.4 lur att tillåta 5 ikoner i dockan? Försöker man dra ner en 5e ikon och släpper "flyger" den bara upp på springbordet. Däremot kan man ta en av de 4 och flytta upp.

Alltså, hur ökar man gränsen på antal ikoner i dockan med firmware 1.1.4? Customize stödjer bara" 1.1.[123].

Tack på förhand.

• Medlem
  • Karlskrona
  • 2008-03-15 21:00

Vet att det går med Caterpillar, men det är löjligt dyrt...
http://ripdev.com/caterpillar

/a

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-16 17:34

Är medveten om Caterpillar oxå men tänker inte lägga några slantar bara för att mitt tema att se ut som jag vill, hehe. Bättre att byta tema tills Customize kommer ut till 1.1.4, om det nu gör det.

1
Bevaka tråden