Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny på iPhone, hjälp!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Åmål
  • 2008-03-18 12:29

Hejsan!

Är helt ny på iPhone och har försökt läsa mig till det mesta här på sidan, men inte alltid lyckats leta reda på det jag vill veta. För övrigt är det ett fantatiskt forum där man kan få hjälp med det mesta!

Har lite frågor:

1. Hur kan man installera "Installer" och hur fungerar det?
2. Kan man ändra teman och ringsignaler på något enkelt sätt?
3. Hur synkar jag med iTunes och kan jag föra över bilder jag tagit med telefonen till datorn och vice versa?

Tacksam för hjälp!

/Enger

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-18 14:59
Ursprungligen av enger:

Hejsan!

Är helt ny på iPhone och har försökt läsa mig till det mesta här på sidan, men inte alltid lyckats leta reda på det jag vill veta. För övrigt är det ett fantatiskt forum där man kan få hjälp med det mesta!

Har lite frågor:

1. Hur kan man installera "Installer" och hur fungerar det?
2. Kan man ändra teman och ringsignaler på något enkelt sätt?
3. Hur synkar jag med iTunes och kan jag föra över bilder jag tagit med telefonen till datorn och vice versa?

Tacksam för hjälp!

/Enger

Då får du nog söka lite mer
Det är bra om man beskriver sin fråga/frågor under Rubrik, så andra kan se om det är något intressant för dem att läsa. Att bara skriva typ Hjälp lockar inte många till att läsa....

1. Följer med i Jailbreak
2. Installera Summerboard från Installer
3. Det är standardförfarande som har gällt med iTunes och iPod sedan "urminnes tider". Bara koppla in den och klicka runt, så ser du vad du kan synka för något (bl a bilder från iPhoto). Kör du PC vet jag inte hur det funkar

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-18 17:12

på xp och vista får du upp den klassiska dialog rutan där den frågar om du vill föra över bilder från den inkopplade enheten när du kopplar in iphonen. Så det är mycket lätt.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-03-18 22:44
Ursprungligen av Jedsler:

på xp och vista får du upp den klassiska dialog rutan där den frågar om du vill föra över bilder från den inkopplade enheten när du kopplar in iphonen. Så det är mycket lätt.

Det får du på Mac med (via iPhone). Jag läste inte riktigt, trodde det gällde från datorn....

1
Bevaka tråden