Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
..och eftersom det är så enkelt att jb'a med Ziphone så är det nog enda alternativet.
Eller så kan du köpa january upgrade och sen spara en massa bokmärken i Maps. I 1.1.2 så sparade den iallafall området runt bokmärket, använde det när jag var i London. Fast in-zoomningen blir ganska begränsad.
du har 1.1.4 va? Prova först med att starta om ipoden. Fungerar det inte så gå till Uninstall>Installer>Reinstall. Det kan fungera.. Annars borde det finnas en typ 1.1.3/4 Compability patch..
Eller så SSHar du in på ipoden och lägger in PDF Veiwer manuellt. Kan se om jag hittar det..
hej igen har stängt av den reinstall den och tagit bort kön....men får den inte att funka, men kom oxå på en sak..ponera att ja får igång den...hur får jag in pdf filerna ?
sry för dubbel post men nu är jag förvirrad! Fick inte igång PDF viewer...Letade runt lite på internet hittade en typ Ladda ner 100+ sources...visst tänkte jag installerade det och vips kunde inte hitta pdf viewer eller te x gpSPhone...sen raderade jag sources men på Install knappen finns fortfarande en jävla massa onödiga alternativ hur får jag bort dessa ? jag gissar på att om jag raderar Installer så försvinner dem men hur får jag in installern på ipoden utan att jailbreka den igen ?