Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program som fungerar med 1.1.4

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-20 14:48

Tänkte att folk som testat program till sina 1.1.4 iphones skiver ner vilka som fungerar här. Ska testa lite efter min sync är klar.

Bra att skriva ner vilka som inte funkar också.

Fick inte Old Labyinth att funka men instellerade Labyrinth från norksa ifon.no sourcen och de va gammla versionen

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-20 16:38

Program:
Categories - Funkar
Customize - inte än, men det ska komma en ny verison tydligen
BossPrefs - Funkar

Spel:
Garf - Funkar
T4Two - Funkar
Mahjong - Funkar
Tris - Funkar
PuzzleManiak - Funkar
iCopter - Funkar
SuperPong - Funkar
Domino - Funkar
Gemlogic - Funkar

Customize ?
kommer den att intalera via installen då ??

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-21 22:41

Japp! (tror jag, ser ingen anledning att den skulle hämtas nån annanstans ifrån, den finns där till alla andra versioner).

Pool - Funkar
MxTube - Funkar
SpringDial - Funkar
Touchpad Pro - Funkar (även till Win Vista vilket tydligen inte VNSea gör riktigt)
Navizon - Funkar
ShopList - Funkar
Stumbler - Funkar
Lockbox - Funkar
Converter - Funkar
Categories - Funkar
Capture - Funkar

Har testat en hög som inte funkar men minns inte dom nu.

  • Medlem
  • City
  • 2008-05-02 13:25

Shoplist

Shoplist sparar inte mina listor när man går ur programmet. Visst programmet går igång men det fungerar inte speciellt bra. Kör 0.32 versionen.

kraspor:
Låt mig gissa - du låste upp din iPhone med iLiberty+ för 4-6 veckor sedan(eller åtminstone iLiberty+-versionen som var aktuell då)?

  • Medlem
  • City
  • 2008-05-02 19:07

Ja men jag har inget spara-problem i övrigt.

kraspor:
Detta problem gäller inte alla sparfunktioner.

  • Medlem
  • City
  • 2008-05-02 19:23

Jag fattar inte vad du menar, sorry (Jag har gjort iLiberty-fixen så det ska vara fixat eller menar du att det krävs iLiberty på nytt hos mig för att Shoplist ska rulla?)

Ursprungligen av Nibo:

Tänkte att folk som testat program till sina 1.1.4 iphones skiver ner vilka som fungerar här. Ska testa lite efter min sync är klar.

Customize se inlägg:
http://www.99.se/program-spel-f-r-ipod-iphone/242354-customize-2-0-0-finns-nu-i-installer.html

tjena någon som vet vad jag ska göra det nya customizer fungerar inte trotts att jag om instalerat den ... ???

Ursprungligen av blinder77:

tjena någon som vet vad jag ska göra det nya customizer fungerar inte trotts att jag om instalerat den ... ???

Hittade följande på deras hemsida:Customize, a native iPhone application by The Spicy Chicken

Make sure your permissions are set correctly (see question 2) and also install the SUID lib fix in installer. It's in BigBoss' source under Tweaks (1.1.3). This will work for both 1.1.3 and 1.1.4.

Nu fungerar den bra för mig.

Fungerar SMSD för er på 1.1.4? Det går att installera för mig men när jag ska öppna det så öppnas det en sekund och sedan stängs det ner.

Ursprungligen av 356Speedster:

Fungerar SMSD för er på 1.1.4? Det går att installera för mig men när jag ska öppna det så öppnas det en sekund och sedan stängs det ner.

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/231027-version-smsd-l-ser-m-nga-problem.html

356Speedster:
Har för mig att det har besvarats här på forumet tidigare. Har du sökt?

Tack! (jag som brukar söka, nu skäms jag...)

Ursprungligen av 356Speedster:

Tack! (jag som brukar söka, nu skäms jag...)

Niema problema

1
Bevaka tråden