Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone "stör" datorn

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hallå killar , jag måste bara fråga en fråga , när jag har min iPhone nära skärmen , så kommer det ibland störningar ,som ni vet hur det låter , den gamla vanliga "singalen" men stör också skärmen så den börjar "guppa" är det någon som vet hur man kan få bort det ? rätt jobbigt att behöva ha den 1 meter ifrån datorn typ när jag jobbar med den. Kör pc , kanske apple som har lagt in en funktion " stör pc.app " eller något , ne men hehe aja ..kanske inte ens går att fixa utan får ha den lite längre ifrån ?

tänkte bara höra om det kanske va fler som iriterar sig på det.

/Niklas

en crt skärm låter de som? trodde inte folk använde de längre... jag har haft min mkt nära alla mina lcd skärmar o inget sånt har hänt...

Ursprungligen av =JoNaZ=:

en crt skärm låter de som? trodde inte folk använde de längre... jag har haft min mkt nära alla mina lcd skärmar o inget sånt har hänt...

det är faktist sant , för jag köpte en laptop för mycket pengar , sen köpte jag en stationär också å har inte haft pengarna till plattskärmen då dom går till annat. men då vet jag att det är den.

men är det den som gör så att det låter i headsetet med ?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-21 16:05

När jag har ett pågående samtal blir min trådlösa mus (iofs en rätt gammal MX700) helt oanvändbar, bara hackar runt och sånt.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-21 16:36

Min tappar kontakten med Wi-Fi ganska ofta och då kommer störningarna som hörs i högtalarna som ett brev på posten.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-03-21 22:28

CRT+GSM=BAD
TFT+GSM=GOOD

Jag kör en gammal hederlig 21" CRT från DELL med Trinitronrör, jävla fin bild måste jag säga och jag har fett med plats att ha den så jag klagar inte. Den klarar min iphone hur bra som helst, har haft den lutande mot skärmen flera gånger bara för att ha den framför mig, inga störningar.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-22 09:13

Min iPhone stör min PCs nätverk

1
Bevaka tråden