Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Död vibrator.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-03-26 06:28

Efter ha uppdaterat till 1.1.4 så har min vibrator helt sonika lagt av.. Det är väldigt störande eftersom man missar samtal osv pga detta..

Är det nån mer än jag som har haft problem med detta el läst om det på nåt forum?

Funderar på att återställa den för att låsa upp den igen..

  • Medlem
  • Hillared
  • 2008-03-26 07:49

Vad jag förstår så gjorde du en uppgradering?
Isåfall skulle jag nog rekommendera att göra om proceduren men instället göra en restore till 1.1.4 och se om problemet kvarstår. Gör det det så gör en ytterligare restore, men välj sedan att iTunes skall behandla telefonen som en ny telefon istället för att läsa tillbaka en backup till den och se vad resultatet blir.

  • Medlem
  • 2008-03-26 08:37

Nä jag körde en restore till 1.1.4 men men jag får testa o hoppas att det funkar denna gång..

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-26 08:54

Gör en restore all settings först och starta om din iphone kanske löser det ditt problem utan att du behöver göra en återställning.

//Rob

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-03-27 02:00

jag förutsätter att du har kollat i inställningsmenyn på att vibratorn ska vara på?

annars låter det konstigt, helt osannorlikt att den skulle lägga av pga mjukvarubyte.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-27 05:57

Exakt, kolla så att du inte har råkat slå av vibrationen I Sounds inställningarna.

  • Medlem
  • 2008-03-28 13:59

Ehh ja e inte dum... Klart ja har vibratorn på.

Har testat o köra en restore i iTunes o en reset på alla inställningar men icke att detta gjorde någon skillnad..

Är väl troligtvis så att vibratorn helt enkelt har lagt av hårdvarumässigt då.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-28 21:35

Det har inget med dumhet att göra, du skulle ha kunnat scrollat på den menyn och råkat slida av vibratorn utan att märka det??

1
Bevaka tråden