Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har fått ett problem med min Iphone, eller snarare min dator. Ibland så vill inte min iphone laddas i min dators USB-port. Ibland så går det utmärkt. Dock så fungerar det mycket bra på flera andra datorer och i min 12v laddare i bilen.
När det inte fungerar så hittar inte heller Itunes telefonen och det enda som kommer upp är okänd USB-enhet, men mycket mera händer inte. När det väl slutar fungerar så börjar det inte fungerar förens man startar om. Dock så garanterar inte en omstart att det börjar fungera.
Orkar inte min dator leverera tillräckligt met effekt på USB-porten eller vad är det frågan om?
Snälla, precis som Rob sa så förstör du bara för personen som skapat denna tråden om sina problem, 99.se har en sjukt bra sökfunktion, använd den annars starta egen tråd..
Det är samma i alla usb-portar på datorn. Kan det ha någor med att jag kopplade in en intern minnskortläsare på usp-plinten på moderkortet. Det var ungefär samtidigt som detta problem kom fram.
Kanske kan ligga något i det, hur hög strömstyrka har ditt nätaggregat, det kanske kan vara så att det inte orkar leverera till både USB och kortläsaren, fast datorn borde ju sacka ner med mindre ström..