Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska köpa iPhones, möjligt?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-28 01:23

En vän till mig ska åka ner till New York i några dagar och ska köpa med 4 iPhones till mig. Enligt vad jag har hört så är det svårt att få köpa iPhones i butiker nu och dom ställer en massa frågor, är det någon som kan bekräfta detta och berätta lite. Skulle behöva få med mig några hem..

Tack på förhand // Jonathan

"Behöva få med dig några hem"? Vaddå, är du pank och behöver göra profit, eller?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-29 00:16
Ursprungligen av henkebarn:

"Behöva få med dig några hem"? Vaddå, är du pank och behöver göra profit, eller?

"Arguing with people on internet is just like special olympics. Even if you win you are still a retard"

Så jävla onödig post du gjorde, du gör bara mig och andra förbannade, håll dig till frågan..

Ursprungligen av Plizzo:

"Arguing with people on internet is just like special olympics. Even if you win you are still a retard"

Så jävla onödig post du gjorde, du gör bara mig och andra förbannade, håll dig till frågan..

Sorry, inte meningen att göra dig upprörd.

Men din formulering väcker många frågor i mig, vilka jag måste ha svar på innan jag vill ge dig något svar.

• Medlem
  • Växjö
  • 2008-03-28 07:54

smart drag att tjäna lite pengar på en polares resan!
de har snackat om att lagret på iPhones har börjat sina, men har ingen uppgiftre på vilka butiker i New York som iPhones finns i eller är slut i.

På Manhattan har det varit totalslut i Applestores fram till idag iaf

Ursprungligen av macminimini:

På Manhattan har det varit totalslut i Applestores fram till idag iaf

finns det nya nu, eller?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-28 20:51

Frågan var dock inte beträffande lagerstatus även om jag uppskattar infon, jag måste veta om huruvida dom säljer till en eller ej..

Någon som har en aning?

Ja de säljer till dig förutsatt att de har dem

O senaste status, Inga nya i lager på manhattan. Nu börjar jag bli beredd på att punga ut för en på blocket.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-29 00:13

Okej, tack för svaren

1
Bevaka tråden