Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur installerar man guitar hero?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-03-28 23:39

tjena
skulle vlija få in guitar hero i iphonen men vet inte riktigt hur man gör.
jag har installerat TTR men vad ska man göra nu?
någon som vet?

sen en fråga till, varför fungarar inte pocketguitar i iphonen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-29 00:09
Ursprungligen av dempa15:

tjena
skulle vlija få in guitar hero i iphonen men vet inte riktigt hur man gör.
jag har installerat TTR men vad ska man göra nu?
någon som vet?

sen en fråga till, varför fungarar inte pocketguitar i iphonen?

Guitar Hero är en tema för TTR som finns i installer genom att adda detta source : http://limitededitioniphone.com/lei.xml , men det verkar vara så att det inte funkar på 1.1.3 och isåna fall måste du installera TTR 1.1.3 Fixes som finns under mappen tweaks 1.1.3
MVH Alexander

  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-03-29 09:19
Ursprungligen av aebswe:

Guitar Hero är en tema för TTR som finns i installer genom att adda detta source : http://limitededitioniphone.com/lei.xml , men det verkar vara så att det inte funkar på 1.1.3 och isåna fall måste du installera TTR 1.1.3 Fixes som finns under mappen tweaks 1.1.3
MVH Alexander

jag har 1.1.4
men under vilken mapp finns guitar hero? har lagt till soutcen som du skriver men hittar inte.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-03-29 09:27

Först måste man installera Tap Tap Revolution, sen kan man installera Guitar Hero Temat för Tap Tap Revolution. Vet inte om det går alls på 1.1.4 dock.

Ladda inte hem Guitar Hero temat genom installer, tror till och med dom tog bort det för att det kraschat vissa telefoner instalera det manuelt via ssh. funkar prima här! var hittar du det?

det + tutorial , google is your friend.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-07-04 18:40

Jag hade TTR å uppdaterade till guitar hero 3 men förra veckan kom en uppdatering till TTR vilket gjorde att spelet blev fult dvs det var inte GH3 grafik längre.

Efter att ja avsinstallerade TTR och guitar hero 3 så installerade jag TTR å sen guitar hero 3 på TTR igen men då fanns inga låtar att ladda ner å det är tomt i mappen "downloaded songs". Är det någon som vet vart man kan hitta låtar å SSH:a in dom i luren????

Snälla ja måste ha GH3 låtar att lira!!! Man har ju inte alltid WIFI så man kan lira låtar från iTunes library.
PM:a mig om nån skulle kunna vara så snäll å skicka låtarna eller liknande

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-08 11:53

Jag är också ritkigt sugen på GH till min iphone. Någon som har lust att knåpa ihop en guide för en nybörjare som jag? Min iphone är en 1.1.4. Tack!

edit: hittade denna: Guitar Hero for iPhone! - iPhone 3G | iPod touch Forums

1
Bevaka tråden