Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes hittar ej iPhone

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-18 20:45

Får felmedelande när jag ska synka iphonen till itunes, det står:
itunes kunde inte ansluta till iphone enheten ¨¨¨ eftersom okänt fel inträfade (0xE8000001)
varför blir det såhär?

Har du igång något annat iPhone-program som iNdependence, iBrickr eller liknande?

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-19 01:17

nä, har inte igång ngt sånt program, kan de hjälpa att ha igång de när man startar itunes?

Har samma problem! Bump,bump (:

/Jacob

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-19 21:41
Ursprungligen av FillilutteN:

Har samma problem! Bump,bump (:

/Jacob

Jag kunde endast lösa det genom en formatering av hårddisken, löste problemet direkt, inte den lättaste lösningen kanse, men det hjälpte iaf.

hehe, okej. Jag installerade bara 7.6 istället för 7.5 och sen fungerade det perfekt (:

/Jacob

  • Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2008-03-20 14:32

har samma problem med ipod touch.. den fungerar på andra datorer och så funkar en ipod nano med samma sladd och i samma usbport.... vill inte formatera om datorn och har testat installera Itunes 7.4 men den hittar inte ipod touchen... nån som har ett förslag??

  • Medlem
  • 2008-03-29 09:04
Ursprungligen av kongo89:

har samma problem med ipod touch.. den fungerar på andra datorer och så funkar en ipod nano med samma sladd och i samma usbport.... vill inte formatera om datorn och har testat installera Itunes 7.4 men den hittar inte ipod touchen... nån som har ett förslag??

Installera iTunes 7.6 och testa?

Ursprungligen av Baron:

Installera iTunes 7.6 och testa?

Precis. kör på 7.6 så kommer det lösa sig !

Jag har ett liknande problem, min dator hittar inte Ipodden, alltså det händer ingenting när jag stoppar i usb-sladden?? Har en Mac Mini och en Nano 3G Vad göra???

Tack för svar
Men kör redan 7.6.1 (9)

Hursomhelst hoppade det igång efter en omstart,

  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-10-18 20:11
Ursprungligen av torva:

Får felmedelande när jag ska synka iphonen till itunes, det står:
itunes kunde inte ansluta till iphone enheten ¨¨¨ eftersom okänt fel inträfade (0xE8000001)
varför blir det såhär?

Jag har exakt samma problem med Macbookpro 2008 och alla leoparduppdateringar gjorda förutom snowleopard. Felmeddelandet får jag när jag kopplar in min 2g iphone. När jag kopplar in min 3gs så hänger sig itunes helt (badboll) tills jag kopplar ur 3gsen....

1
Bevaka tråden