Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det att använda senuti på iPod Touch? Vilket annat program funkar?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-03-30 22:00

Som sagt, fungerar det? Jag har Googlat men finner bara svaret att eftersom det är en flash-spelare så går det inte att sätta den i HDD-läge. Stämmer detta?
Vilket/vilka program kan man använda istället? Mitt iTunes-bibliotek har kraschat och jag behöver föra över musiken från poden till datan. HELP PLEASE!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-30 22:13
  • Medlem
  • 2008-03-31 10:44

Tyvärr, Kör Mac, Trodde alla gjorde det?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-31 17:27

Nope, men är blivande macägare

jag försökte just med senuti men den verkar inte hitta min touch, men programmet har ju några år på nacken. kollar nu på versiontracker.com efter en stand in..

återkommer..

damn! det är ju senuti som gäller. jaha, det blir till att vänta då..

Du ska använda iPod Access

http://www.findleydesigns.com/ipodaccess/index.html

Det funkar utmärkt. Det kostar dock pengar (127kr) men tro mig det är det värt. Har själv använt det när jag återskapat bibliotek från min gamla iPod.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-04-03 18:15

Annat som skulle fungera är väl om du jailbreakat din iPod, kasta in en AFP-server/FTP-server på Poden, och anslut till den från datorn, tanka över all musik den vägen

Ursprungligen av Ibis:

Annat som skulle fungera är väl om du jailbreakat din iPod, kasta in en AFP-server/FTP-server på Poden, och anslut till den från datorn, tanka över all musik den vägen

Men då överförs väl inte play counts,date modified,betyg etc?

Detta gör nämligen iPod Access

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-04-03 23:37

Precis som Ibis säger. Jailbreaka om du inte gjort det och installera OpenSSH och logga in via en SFTP-klient. Sen "Ordna musiken i mappen Itunes Musik" så får du perfekt mappat och perfekta namn på låtarna!

Ursprungligen av Dalle:

Som sagt, fungerar det? Jag har Googlat men finner bara svaret att eftersom det är en flash-spelare så går det inte att sätta den i HDD-läge. Stämmer detta?
Vilket/vilka program kan man använda istället? Mitt iTunes-bibliotek har kraschat och jag behöver föra över musiken från poden till datan. HELP PLEASE!

Det fungerar med nano...

Tror den också är en flashspelare.

1
Bevaka tråden