Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dålig skärm på touchen?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, jag ska förmodligen köpa en iPod Touch snart men när jag berättade det för brorsan så sa han att han tyckte att det var rent ut sagt idiotiskt. Han säger att skärmen är mycket sämre än iPhonens skärm och han tycker att det är bättre att köpa en Classic för att den skulle ha bättre skärm. Nu undrar jag om det verkligen är en sådan dålig skärm på touchen. Brorsan har bara läst lite om sånt på internet så nu frågar jag er som har en touch om det är så dålig skärm?:confused:

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-03-27 16:48

Han har fel.

Touchen har en helt grym skärm, mycket bättre än Classic. De spelar inte i samma liga. Ungefär som att jämföra FC Barcelona med ett korplag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-27 17:02

Hade varit kul att veta vart din bror hade fått reda på den informationen.

Så vitt jag kan se så är det ingen skillnad mellan skärmen på en iPhone och en iPod Touch. Kan inte jämföra med en Classic för tillfället, men även om den skulle ha en 5% ljusare skärm eller whatever så är iPod Touch avsevärt bättre (som vi alla vet) på alla punkter utom lagringskapacitet.

Okej, tack för snabba svar, riktigt sugen på att köpa en touch:D

  • Medlem
  • Åre
  • 2008-03-29 14:41

köp touchen den äger rent ut sagt men video kvaliten kunde vart lite bättre på rett många filmer blir den rett suddig men köp den !

Videon blir inte alls dålig. Allt beror på hur man converterar viden i datorn.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-03-31 17:29
Ursprungligen av axelwaad:

Videon blir inte alls dålig. Allt beror på hur man converterar viden i datorn.

exakt!

1
Bevaka tråden