- blomman_J_
- Medlem ●
- Skövde
Satt med iphonen och kolla på klockan och exakt när kl blev 2 ändrade det sig till 3 (sommar tid)
Kanske en skit sak, tkt det va lite kul iaf En kompis mobil ändrade sig inte (hyffsat ny se)
såg också att den hoppade från 01.59 till 03.00 ^^, aldrig tänkt på faktiskt =P kul att se
herregud, det här fanns redan på eriksson T39 och även äldre telefoner.. ingen nyhet... gäller bara att aktivera det i telefonen...
Herregud en kompis satt med en hyffsat ny SE och det hände inget, och jag behövde inte aktivera för att det skulle funka, och sa jag att det var en nyhet? tkt det va kul för aldrig tänkt på det innan
Herregud en kompis satt med en hyffsat ny SE och det hände inget, och jag behövde inte aktivera för att det skulle funka, och sa jag att det var en nyhet? tkt det va kul för aldrig tänkt på det innan
Du kanske inte hade din iPhone förra gången som vi ställde om klockan?
Det är inget mirakel att iPhone ändrar klockan vid sommartid.
Men det är kul med folk som uppskattar det lilla.:D
Killar, vad gör ni uppe kl 4 på natten (eller blir det egentligen kl 3) ?
Kanske är ni i den härliga åldern då man kan lägga sig vid den tiden och sedan vakna vid middagstid fräsch som en nyponros ? Long time ago for me.
tim_Jag ser att du glömde trycka dit en på ditt inlägg.
För annars låter det lite tyket tim.
Killar, vad gör ni uppe kl 4 på natten (eller blir det egentligen kl 3) ?
Kanske är ni i den härliga åldern då man kan lägga sig vid den tiden och sedan vakna vid middagstid fräsch som en nyponros ? Long time ago for me.
.
Jo det är perfekt att vakna upp och middagen står på bordet, haha
Nostalgiiiiiiiiiii.
Har aldrig fått mina tidigare telefoner att uppdatera klockan automatiskt vid sommar/vintertid, trots att dom varit inställda på dylika saker. Inklusive T39! Har funderat på varför mobiler inte klarat av detta. Kanske jag inte är intelligent noga att använde så avancerade telefoner, tur iPhone finns för oss dummies
Ja, den sägs ju va den enklaste mobilen i tester och
Kanske jag inte är intelligent noga att använde så avancerade telefoner, tur iPhone finns för oss dummies
Här är en till som inte är intelligent nog för "vanliga" mobiltelefoner och som är väldigt glad över att Apple kom med en telefon för oss som är "lite dummare"