Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Universaladapterns kontakt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vad jag har förstått följer det med en universaladapter med iPhone (fast för USA för oss flesta som importerar).

Kan jag ta loss den lilla kontakten från macbookens eller min gamla 1G ipods adapter och byta ut US-kontakten på adaptern from följer med iPhone?

suck...

Ursprungligen av danbrynefall:

suck...

Ja, suck, ja!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-31 15:25
Ursprungligen av attila:

vad jag har förstått följer det med en universaladapter med iPhone (fast för USA för oss flesta som importerar).

Kan jag ta loss den lilla kontakten från macbookens eller min gamla 1G ipods adapter och byta ut US-kontakten på adaptern from följer med iPhone?

Vad tror du själv? Prova vet jag eller sök forumet. Det har tagits upp några gånger.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Vad tror du själv? Prova vet jag eller sök forumet. Det har tagits upp några gånger.

//Rob

jag sökte visst inte tillräckligt noga, men jag provar ogärna att leka med el på en pryl för 4.000 SEK

  • Medlem
  • International user
  • 2008-03-31 15:46

Öh kontakten på ström adaptern kostar ca 150 kr. Det är ju bara kontakten som behöver bytas ut och det var det jag menade med att du skulle prova. Om du läser på adapter så står det 120V ~ 240V så själva adaptern fungerar i Sverige.

//Rob

Tack alla! Firewire-adapterns stickkontakt (från 1G iPod) funkar prima!

1
Bevaka tråden