Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Från iPhone till dator?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, det är så att min laptop har krashat. (Har redan formaterat om den och installerat Vista igen...) Så frågan är om jag kan lägga över informationen från min iPhone såsom kontakter, inställningar, sms, kalender mm till iTunes eller måste man ha det på datorn?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-03 23:45

Du måste ha det på datorn. Vid nästa synkning försvinner allt.

//Rob

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-04-04 02:00
Ursprungligen av Robo-X:

Du måste ha det på datorn. Vid nästa synkning försvinner allt.

//Rob

Hårda bud i Mellerud

Vänta lite nu...
Viss info/kontakter/bokmärken etc man har på iPhonen synkas väl t i l l datorn också när man synkroniserar i iTunes?
Då borde sådan info synkas tillbaka, eller?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-04 03:02
Ursprungligen av theplague:

Vänta lite nu...
Viss info/kontakter/bokmärken etc man har på iPhonen synkas väl t i l l datorn också när man synkroniserar i iTunes?
Då borde sådan info synkas tillbaka, eller?

Jag tror att det blir svårt att göra eftersom telefonen är inte synkroniserat med iTunes och när man kopplar in telefonen så kommer iTunes att fråga om man vill konfigurera en ny iPhone. Det kanske går att hoppa över det men jag tror inte det.

//Rob

hittade iaf ett sätt att föra över musiken och filmerna..................

Grymmt!

Såja, nu är allting överfört från iphone till dator! Lyckades att synca över kalendern och kontakter till outlook och alla sms och sånt liger kvar!

Om någon frågar kanske jag kan skriva en liten guide

Ursprungligen av Smoothie:

Såja, nu är allting överfört från iphone till dator! Lyckades att synca över kalendern och kontakter till outlook och alla sms och sånt liger kvar!

Om någon frågar kanske jag kan skriva en liten guide

Ja, gärna.

1
Bevaka tråden