Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer inte upp nå program från sources

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-04-07 17:01

Hej, när jag lägger till sourches manuelt via instalern så kommer det inte upp de programen som finns på den sourchen. Som till exempel när jag la till: http://ifun.se/swe så kom inte swephone upp under All packages finns det nån lösning på detta eller vad ska jag göra.

Kan samtidigt låna den här tråden för att få ett svar på ett annat problem det är när jag gå in i summerboard och väljer ett tema så byts inte temat ska man inte byta det direkt där i eller hur är det och sen slutligen så är det flera som säger att man kan få brt den understa raden direkt i summerboarden och det alternativet finns inte på min summerboard. Vad ska jag göra ?:)

programmet heter inte swephone, mappen gör dock det och ligger inte i All packages utan längre ner. programmen heter Svenska ordlistor, Svenska menyer och Svenska nummer. Dessa tre finns under All packages.

Vissa teman funkar inte för mig heller men inte många. Jag tror att dom tagit bort det där med sista raden i smb eftersom man kan göra det mauelt med 1.1.3+.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-04-08 20:50

Nu har problemet med Swephone löst sig . Men däremot så är problemet med summer oard detsamma som tidigare, Inget av temana som följer med när man instalerar fungerar. Är det nå fel eller kan ni skriva exakt hur ni byter tema om jag har lyckats gjort fel på något så simpelt.

Ursprungligen av fegis:

Nu har problemet med Swephone löst sig . Men däremot så är problemet med summer oard detsamma som tidigare, Inget av temana som följer med när man instalerar fungerar. Är det nå fel eller kan ni skriva exakt hur ni byter tema om jag har lyckats gjort fel på något så simpelt.

Det låter som du ev har samma problem som tas upp i den här tråden: http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/240649-iphone-tappar-inst-llningar-ljud-signaler-m-m.html

Har du använt dig av iLiberty+?
De hade nämligen en bugg i sin förra version som orsakade ett fel som gjorde att vissa inställningar inte sparades.

1
Bevaka tråden