Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

prob med BSD subsystem, EDGE

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2008-04-08 23:04

Kanske är det bäst du gör om allt och välj installer payloaden från början.

//Rob

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-09 18:57

När jag installerade kryssade jag i allt, det finns cydia där som är det enda som har samma funktion som installer, och istället för installer på mobilen har jag en ikon som det står "cydia" under.

När jag går in på den har jag en massa packages som jag kan installera, antar att jag har installerat installer aka cydia

Ursprungligen av tjompaa:

När jag installerade kryssade jag i allt, det finns cydia där som är det enda som har samma funktion som installer, och istället för installer på mobilen har jag en ikon som det står "cydia" under.

När jag går in på den har jag en massa packages som jag kan installera, antar att jag har installerat installer aka cydia

Nja, Cydia är inte samma sak som installer, men har vissa samma funktioner men fungerar annorlunda vad jag har förstått. Det är ett annat program.

• Medlem
  • International user
  • 2008-04-09 21:07

Om du vill installera installer måste du gå under advanced och sen klicka på "Payloads available on repo" tabben och göra en refresh. Välj installer och installera det.

//Rob

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-09 21:58

Ahaaa, nu fattar ja.. haha sry inte meningen att vara så dryg, måste jag installera cydia också ifall jag installera installern?

Ahaaa, nu fattar ja.. haha sry inte meningen att vara så dryg, måste jag installera cydia också ifall jag installera installern?

Nej.

......

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-04-09 22:15

Tackar så mycket för all hjälp!
Ber om ursäkt ifall jag har varit allt för dum med mina frågor!

MVH

tjomp!

Bevaka tråden