Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur för jag över bilder från telefon till dator?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HEJ ! ska skicka iväg min iphone idag ! och måste ha ett program så att jag kan föra över alla mina bilder till datorn ! vill inte förlora dom ! snälla hjälp någon elite !!!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-04-10 12:51

finns ett FTP program som heter WinSCP för windows...
det kan du använda för att föra över dina filer (bilder) från iPhonen till datorn och vise värsa

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-10 13:10

mac eller pc?

Pc ! Snabbhjälp Nu !

Bilder...

E d bara kamerabiderna så kan du göra det som med en vanlig digitalkamera. iPhonen dyker upp i utforskaren. Sen är det bara att dra över dom till datorn.

Ursprungligen av sanfridsson:

E d bara kamerabiderna så kan du göra det som med en vanlig digitalkamera. iPhonen dyker upp i utforskaren. Sen är det bara att dra över dom till datorn.

Jo men det vet jag . det är dom jag har synkat från itunes .. sen installera jag om datan .. trodde man kunde synka tillbaka dom ..fuck ...måste fixa detta ..

vart hittar jag bilderna i winscp ?

snälla hjälp snabbt !

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-10 16:13

Det finns inget sätt synka tillbaks bilderna du synkat igenom iTunes tyvärr. Tanken är ju att det du har på datorn skall även finnas på telefonen. Finns det inte på datorn kan du inte få tillbaks det genom telefonen tyvärr.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-10 16:41

vänta nu det är klart det måste gå, det funkar ju med musik, det borde funka med ftp om du ansluter, men du kan nog inte "synca" dom tillbaka

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-10 16:59

Tyvärr inte. Däremot fungerar det om man på inställningarna i iTunes kryssar i att föra över högupplösta versioner av bilderna. Då lägger de sig även som vanliga bildfiler, men har man inte gjort det (vilket jag inte ens tror fungerar på iPhone) är det kört.

  • Medlem
  • Falun
  • 2008-04-14 14:55

o en annan grej, att skriva snabb hjälp, skynda hjälp mig fort osv ger dig INTE mer hjälp. ta de lugnt så kommer folk svara dig när dom har tid.
annars kan du ju ringa apple o fråga om du vill ha snabba svar

1
Bevaka tråden